Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Αιθυλενική Πυθία


Προειδοποίησε τον Οιδίποδα να μείνει μακριά από τη μητέρα του,είπε στον Ορέστη να σκοτώσει τη δική του.βοήθησε τους Αθηναίους να νικήσουν τους Πέρσες.Τί ακριβώς βρίσκεται πίσω από τους χρησμούς της Πυθίας;



Ερχόταν σε επαφή με το Θεό Απόλλωνα,υποβοηθούμενη από το νερό της Κασταλίας πηγής που έπινε και τα φύλλα δάφνης που μασούσε;"Τα πράγματα ίσως να ήταν πιο απλά.


Η ασυνάρτητη ομιλία της Πυθιας την οποία αναλάμβαναν να "μεταφράσουν" σε χρησμούς οι ιερείς του μαντείου των Δελφών,ίσως επροκαλείτο από αέριους υδρογονάνθρακες,ειδικότερα αιθυνέλιο,που παλαιότερα εχρησιμοποιείτο ως αναισθητικό και μπορεί να προκαλέσει σε μικρές δόσεις ασυνάρτητη ομιλία σεε όποιον το αναπνεύσει".

Αυτό ισχυρίζεται μια επιστημονική ομάδα με επικεφαλής τον αρχαιολόγο Τζων Χέιλ του Πανεπιστημίου της Λιούισβιλ και τον γεωλόγο Τζέλλε Ζειλίνγκα ντε Μπουρ, του Πανεπιστημίου Ουέσλεϋαν.
Οι επιστήμονες αποδέχονται την άποψη των αρχαίων ότι κάποια αέρια αναδύονταν υπό μορφή φυσαλίδων μέσα από το νερό που έρεε από κάποιο ρήγμα κάτω από το ναό και διαψεύδουν όλους εκείνους που τα τελευταία χρόνια θεωρούσαν ότι οι ιερείς του Απόλλωνα  εξαπατούσαν αλώς το κοινό επινοώντας χρησμούς.Και πράγματι στις έρευνες τους ανακάλυψαν ότι τα πετρώματα τραβερτίνη(είδος ασβεστόλιθου),πάνω στα οποία ήταν χτισμένος ο ναός,υπάρχουν ίχνη των υδρογονανθράκων μεθανίου και αιθανίου,που προκαλούν τα ίδια συμπτώματα με το αιθυλένιο.Το αιθυλένιο που εχρησιμοποιείτο ως αναισθητικό,αλλά εγκαταλείφθηκε λόγω της εκρηκτικότητάς του,σε μικρές δόσεις προκαλεί ευφορία,διέγερση και αμνησία,ενώ σε υψηλότερες δόσεις προκαλεί παραλήρημα ακόμα και υστερία,ενώ δεν αποκλείεται ακόμα και ο θάνατος.






Οι ανακαλύψεις των επιστημόνων ταιριάζουν απόλυτα και με τα όσα αναφέρει ο γνωστός ιστορικός Πλούταρχος,που υπήρξε και αρχιερέας στο μαντείο και σύμφωνα με τον οποίο η Πυθία χρησμοδοτούσε καθισμένη πάνω σε έναν τρίποδα,τυλιγμένη σε αέρια που προέρχονταν από υπόγεια ρήγματα.

 Οι ιερείς τον περισσότερο καιρό διατηρούσαν τις αισθήσεις τους,ωστόσο πολύ συχνά "'εχαναν τα μυαλά τους" ενώ ο Πλούταρχος ακόμα αναφέρει και την περίπτωση θανάτου.Οι παραπάνω επιστήμονες, λοιπόν,υποστηρίζουν πως οι χρησμοί της Πυθίας στο μαντείο των Δελφών-που βρισκόταν ήδη σε λειτουργία το 800 π.Χ. και έκλεισε από τον αυτοκράτορα Θεοδόσιο το 393 μ.Χ,- δεν οφειλόταν σε κάτι το υπερφυσικό,αλλά απλώς αποτελούσαν εκδηλώσεις μιας άλλης μορφής συνειδητότητας,που ερχόνταν στο προσκήνιο κάτω απο τη επήρρεια κάποιου...ταπεινού υδρογονάνθρακα.


ΠΗΓΗ:ΤΡΙΤΟ ΜΑΤΙ,ΜΑΡΤΙΟΣ 2002

Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ : ΟΛΗ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ

Είναι δύσκολο κανείς να πιστέψει ότι μας έχουν πείσει να δεχόμαστε κάποια πράγματα τα οποία αποβλέπουν στον έλεγχό μας ως λογικά καθώς μας ρίχνουν στάχτη στα μάτια και δεν μας ενημερώνουν για τον πραγματικό τους ρόλο.Δείτε αυτό το βίντεο που βρήκαμε στο Youtube και παρουσιάζει την αληθινή όψη των πραγμάτων.Μια δουλειά της ΕΟΕ.

Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Κυριακή 1 Μαΐου 2011

ΗΡΑΚΛΗΣ:ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΥΘΟΣ!

Σημείωση Ε κ΄ Ε: Παρακολουθώντας αυτά τα βίντεο που είχαν αναρτηθεί στο blog Ελεύθερη Επιστήμη  θεωρήσαμε ότι είναι καλό να αναδημοσιευτούν έτσι ώστε να τα παρακολουθήσουν και όσοι δεν είχαν τη μέχρι τώρα τύχη.





Πέμπτη 28 Απριλίου 2011



Τον πρώτο αναλογικό υπολογιστή στην ιστορία της ανθρωπότητας είχαν ανακαλύψει οι Μινωίτες, όπως υποστηρίζει ο κρητικός ερευνητής αιγαιακών γραφών, Μηνάς Τσικριτσής.

Σύμφωνα με τον ερευνητή, το μινωικό αντικείμενο, που είχε βρεθεί το 1898 στο Παλαίκαστρο Σητείας, προηγήθηκε του «Μηχανισμού των Αντικυθήρων» κατά 1.400 χρόνια και είναι ο πρώτος αναλογικός υπολογιστής στην Ιστορία και μάλιστα φορητός.

«Αναζητώντας μινωικά ευρήματα με αστρονομικές απεικονίσεις στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου, εντοπίσαμε μια λίθινη μήτρα από την περιοχή του Παλαίκαστρου Σητείας. Στην μήτρα αυτή είχαν αναφερθεί ο Στέφανος Ξανθουδίδης και ο Άρθουρ Έβανς, σημειώνοντας ότι τα ανάγλυφα σύμβολα που εμφανίζονται στην επιφάνεια της μήτρας συσχετίζονται με τον Ήλιο και τη Σελήνη», τονίζει ο κ. Τσικριτσής.

Όπως εξηγεί, στο ΑΠΕ - ΜΠΕ, ο Κρητικός ερευνητής, αφού πρώτα αναλύθηκε η ανάγλυφη απεικόνιση του ακτινωτού δίσκου στο δεξιό μέρος της μήτρας αυτής, στη συνέχεια τεκμηριώθηκε η χρήση αυτού, ως μήτρα για την κατασκευή ενός μηχανισμού, που χρησίμευε ως αναλογικός υπολογιστής προσδιορισμού εκλείψεων. Ταυτόχρονα εξετάσθηκαν οι χρήσεις του μηχανισμού ως ηλιακό ρολόι και ως όργανο υπολογισμού γεωγραφικού πλάτους.

«Η κατασκευή αυτή έχει τη δυνατότητα να προσδιορίσει την ώρα και το γεωγραφικό πλάτος ενός τόπου αν χρησιμοποιήσουμε τα τρία εργαλεία, δύο βελόνες κι έναν διαβήτη, που υπάρχουν στην μήτρα πάνω από το δίσκο», τονίζει ο κ. Τσικριτσής και εξηγεί: «Ο ακτινωτός δίσκος έχει στην περιφέρεια 25 τριγωνικά σχήματα αν τα αριθμήσουμε ανά μισή ώρα και τοποθετήσουμε μία βελόνα κάθετα στο κεντρικό βαθούλωμα και προσανατολίσουμε τον κεντρικό σταυρό σε βορρά - νότο, τότε η σκιά της βελόνας δείχνει το σημείο του ακτινωτού δίσκου που αντιστοιχεί στην ώρα της παρατήρησης. Φαίνεται λοιπόν ότι ο μηχανισμός αυτός θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως ημερήσιο ηλιακό ρολόι χειρός (12,5ωρών). Από αυτή τη χρήση προκύπτει ότι η ώρα αντιστοιχεί σε περίπου 58 λεπτά, πολύ κοντά στην ώρα που χρησιμοποιείται σήμερα. Θεωρώντας ότι ένας τριγωνικός δείκτης (ακτινωτό τμήμα) αντιστοιχεί σε περίπου μισή ώρα, οι πέντε κουκίδες που υπάρχουν πάνω σε κάθε τριγωνικό δείκτη χωρίζουν αυτόν σε 5 μικρότερες μονάδες χρόνου, διάρκειας περίπου 6 σημερινών λεπτών».

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ 

Απίστευτο:Διαβάστε τι διδάσκουν στα σχολεία της Αλβανίας για την Ελλάδα!

Μίσος, φανατισμό αλλά και πλαστογραφημένη Ιστορία που καμία σχέση δεν έχει με την πραγματική, διδάσκει η αλβανική κυβέρνηση στους μαθητές των σχολείων. Οι νεαροί Αλβανοί μέσα από τα νέα επίσημα σχολικά βιβλία τους μαθαίνουν την Ιστορία της «Μεγάλης Αλβανίας» και διδάσκονται, μεταξύ άλλων, ότι «η Βορειοδυτική Ελλάδα, από τη Φλώρινα έως την Πρέβεζα, είναι αλβανικό εθνικό έδαφος στο οποίο "αιμοσταγείς" Έλληνες πραγματοποίησαν "εθνοκάθαρση" στους Τσάμηδες που πλειοψηφούσαν στα χώματα αυτά». 


Η νέα γενιά Αλβανών μαθαίνει, μεταξύ άλλων, πως... έχει ίδιο DΝΑ με τον βασιλιά Πύρρο της Ηπείρου και την Ολυμπιάδα, μητέρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Όλα αυτά τυπώθηκαν φέτος στα επίσημα σχολικά εγχειρίδια με την έγκριση του αλβανικού υπουργείου Παιδείας.

Στο νέο βιβλίο «Γεωγραφία της Αλβανίας», που εκδόθηκε φέτος και ήδη αποτελεί διδακτική ύλη στα λύκεια της χώρας, οι μαθητές διδάσκονται όχι μόνο για τη γεωγραφία της χώρας τους αλλά και για περιοχές όμορων χωρών που, σύμφωνα με τους συγγραφείς, κατοικούνται από Αλβανούς.

Στις «αλβανικές περιοχές» (treva shqiptare) που έμειναν εκτός αλβανικού κράτους περιλαμβάνονται το Κοσσυφοπέδιο, τμήματα του Μαυροβουνίου και της Σερβίας, η μισή έκταση των Σκοπίων και βέβαια ολόκληρη η ΒΔ Ελλάδα, με τους Νομούς Φλώρινας, Καστοριάς, Γρεβενών, Ιωαννίνων, Άρτας, Πρέβεζας, Θεσπρωτίας και το βόρειο τμήμα του Νομού Αιτωλοακαρνανίας.



Συγκεκριμένα, όσον αφορά στη χώρα μας, στο κεφάλαιο «Οι αλβανικές περιοχές στην Ελλάδα», αναφέρονται τα εξής: «Είναι αλβανικές περιοχές που αδίκως προσαρτήθηκαν στο ελληνικό κράτος το 1913 από το Συμβούλιο των Πρεσβευτών.

Οι ιστορικές εξελίξεις, οι μαζικές βίαιες μετακινήσεις των αυτοχθόνων αλβανικών πληθυσμών και η έλλειψη επίσημων στοιχείων δυσκολεύουν των προσδιορισμό των αλβανικών περιοχών στην Ελλάδα και κυρίως των κοινωνικών και οικονομικών προβλημάτων των συγκεκριμένων περιοχών. Αυτές οι περιοχές βρίσκονται στη Βορειοδυτική Ελλάδα, νότια της "Μακεδονίας" και νοτιοανατολικά της Αλβανίας μέχρι τον κόλπο της Άρτας και αποτελείται από τις περιοχές Τσαμουριά, Φλώρινα,
Οι συγγραφείς του βιβλίου υποστηρίζουν πως η Ελλάδα έχει πραγματοποιήσει «εθνοκάθαρση» με στόχο τον αφανισμό των Αλβανών που ζούσαν εκεί. Ο χάρτης με τη Μεγάλη Αλβανία και τις όμορες «αλβανικές περιοχές» κοσμεί το εξώφυλλο τόσο του βιβλίου όσο και του τετραδίου ασκήσεων των μαθητών που καλούνται, για παράδειγμα, να ζωγραφίσουν τις περιοχές της Ελλάδας όπου ζουν... Αλβανοί ή να απαντήσουν στα ερωτήματα: «Ποιες είναι οι αλβανικές περιοχές της Ελλάδας;» ή «Αναφέρετε τις εκδιώξεις που υπέστησαν οι Αλβανοί από τις ελληνικές αρχές».


Πηγή: OnAlert.gr




Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

ΜΙΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΤΗΣ ΒΕΡΓΙΝΑΣ





Τριανταπέντε σχεδόν χρόνια μετά την ιστορική ανακάλυψη του καθηγητή Μ Ανδρόνικου στο βασιλικό νκροταφείο της Βεργίνας, η ταυτότητα του νεκρού στο βασικικό τάφο ΙΙ των αρχαίων Αιγών παραμένει αμφισβητίσημη. Ο ιστορικός-ερευνητής Τριαντάφυλλος Παπαζώης που συγκεντρώνει πληροφορίες από διαφορετικές ιστορικές πηγές και τις μελετά εδώ και τριάντα σχεδόν χρόνια, ετοιμάζοντας το τρίτο του βιβλίο γύρω από το θέμα επισημαίνει: Στο Βασιλικό Τάφο ΙΙ της Βεργίνας δεν είναι θαμμένος ο Βασιλιάς Φίλιππος ο Β. Όλα τα στοιχεία που έχουν μέχρι τώρα βρεθεί στον τάφο συνηγορούν ότι ο νεκρός βασιλιάς μαζί με τα χρυσοποίκιλτα ευρήματα στον αρχαίο τάφο ΙΙ της Βεργίνας δεν είναι ο Φίλιππος Β αλλά ο Μέγας Αλέξανδρος.



Πληθαίνουν οι αμφισβητήσεις

Δεν είναι η μοναδική φορά που κάποιος αμφισβητεί την ταυτότητα του νεκρού στο Βασιλικό Τάφο ΙΙ της Βεργίνας. Το θέμα έχει απασχολήσει αρχαιολογικά συμπόσια και ερευνητές από την πρώτη στιγμή της ανακάλυψης του αείμνηστου καθηγητή αρχαιολογίας Μ Ανδρόνικου.

«Όλες οι ιστορικές πηγές της Αρχαίας Ελληνικής Ιστορίας και όχι μόνο , μας πληροφορούν ότι μετά την κατάληψη μέρους της Μακεδονίας και τη σύληση του αρχαίου βασιλικού νεκροταφείου των αρχαίων Αιγών (Βεργίνας) από το βασιλιά της Ηπείρου Πύρρο το 274/273 π.Χ το συγκεκριμένο νεκροταφείο παρουσίαζε κατά τη μαρτυρία τριών αρχαίων Ελλήνων ιστορικών και ενός Λατίνου, την εξής εικόνα:

-Όλοι οι βασιλικοί τάφοι εσυλλήθησαν από τους Γαλάτες του Πύρου . Τα οστά όλων των βασιλέων διασκορπίστηκαν και τα κτερίσματα όλων των τάφων αφαιρέθηκαν. Ο Πύρρος προφανώς για την ολοκλήρωση του έργου του «εγκατέστησε στις Αιγές φρουρά μισθοφόρων Γαλατών» για ένα χρόνο μέχρι την εκδίωξή του .

Στο ίδιο νεκροταφείο το 1978-80 ο καθηγητής Αρχαιολογίας του ΑΠΘ Μ Ανδρόνικος , ανακάλυψε τρεις βασιλικούς τάφους, εκ των οποίων οι ΙΙ και ΙΙΙ βρέθηκαν ασύλλητοι. Τον τάφο Ιo τον ονόμασε «τάφο της Περσεφόνης», τον ΙIο τον απέδωσε στον Φίλιππο Β και τον ΙΙΙο τον ονόμασε «τάφο του Πρίγκηπα».

Ο καθηγητής Ανδρόνικος έγραφε ότι «εντελώς συμπτωματικά φαίνεται ότι γλίτωσε ο τάφος του Φιλίππου Β τη σύλληση. Τα αρχαία ιστορικά κείμενα όμως δεν αναφέρουν καμία εξαίρεση κανενός τάφου ούτε αυτό διαπιστώθηκε από τις ανασκαφές στον ίδιο χώρο από τον ίδιο καθηγητή».


Η ΠΛΑΝΗ ΚΑΙ Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

Ο καθηγητής Ανθρωπολογίας Ν Ξηροτύρης και η συνάδελφός του Franzeska Langensheidt που εκλήθησαν πρώτοι και εξέτασαν τα οστά , αποφάνθηκαν για τα ανδρικά οστά του τάφου ΙΙ ότι «από την ανθρωπολογική ανάλυση δεν προκύπτει καθαρή απόδειξη ότι τα οστά είναι του βασιλιά Φιλίππου Β» . Στην ίδια γνωμάτευση κατέληξε αργότερα και ο καθηγητής Ανθρωπολογίας Αντ Μπαρτσιώκας. Στη συνέχεια όμως εκλήθη δεύτερη επιστημονική ομάδα υπό τον Βρετανό ανατόμο Dr J Musgrave ο οποίος παρουσίασε στο ΧΙΙ Διεθνές Συνέδριο Κλασσικής Αρχαιολογίας διαφορετικά συμπεράσματα , σύμφωνα με τα οποία τα οστά της μεγάλης χρυσής λάρνακας του ΙΙ τάφου ανήκουν στο Βασιλιά Φίλιππο Β.

«Η απόδοση αυτή του τάφου ΙΙ μαζί με όλα τα ευρήματα στον Φίλιππο τον Β από τον καθηγητή Μ Ανδρόνικο και τους συνεργάτες του , αποτέλεσαν μια μεγάλη ιστορική πλάνη, η οποία έχει καθιερωθεί διεθνώς ως «Θεωρία του καθηγητή Ανδρονικου» .

Τα οστά του τάφου ΙΙ μαζί με όλα χρυσοποίκιλτα κτερίσματα που υπάρχουν σήμερα στο αρχαιολογικό μουσείο της Βεργίνας και προκαλούν την εθνική περηφάνεια των Πανελλήνων και τον παγκόσμιο θαυμασμό, δεν ανήκουν στον Φίλππο τον Β. Ανήκουν όμως σε άλλο μεγάλο βασιλιά που επανατάφηκε εκεί , από το Βασιλιά Αντίγονο Γονατά μετά την εκδίωξη του Πύρρου το 273 πΧ . Βάσει πολλών αποδεικτικών στοιχείων προκύπτει ότι όλα τα ευρήματα ένα προς ένα σχετίζονται άμεσα με τον Μ Αλέξανδρο και την οικογένειά του. Ο νεκρός του τάφου είναι ο Μ Αλέξανδρος» λέει ο κ Παπαζώης.

Όλα τα νέα συγκλονιστικά στοιχεία για το μυστικό ταξίδι του νεκρού Στρατηλάτη Μεγάλου Αλεξάνδρου από την Αίγυπτο, πίσω στην πατρίδα του Μακεδονία και το σχέδιο επαναταφής 
του στο νέο βιβλίο του ιστορικού-ερευνητή Τριαντάφυλλου Παπαζώη.

Πηγή: ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΜΠΛΟΓΚ